Print Design (Bilingual edition)

GBR Anglicky Niggli Verlag

Kniha: Print Design (Bilingual edition)
Katalógové číslo: 463085 viac »
32,70

Novinka , vychádza (dátum nie je určený)
NEDOSTUPNÉ

Kniha: Print Design (Bilingual edition)

The print product performance in German-speaking Europe: a a selection of exceptional resultsThis publication reviews, documents and comments on the current state-of-the-art of print products: From an anniversary publication to a catalog, from an annual report to amagazine, from a label to corporate type design - and half a dozen other categories. Print products can not only be visually experienced, they also decisively contribute to brand development and dialog in the digital age, as durable marketing tools, always visible, always loud and indispensable. Effective print design can awaken a range of completely different emotions through its haptic characteristics and tangibility. Convincing print products must be appealing and impressive just by touch. Particular emphasis is placed on a holistic view of all disciplines. This encompasses all steps from planning to processing that are involved in the conception, design and realization of a successful print project.

Podrobnejšie info...

Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.

Katalógové číslo
463085
Názov
Print Design (Bilingual edition)
EAN/ISBN
9783721210224
Forma
Tvrdá
Druh tovaru
Kniha
Rozmer
260 x 200
Stav
Novinka
Sadzba DPH
10%
Zľava
16%

Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať

Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?

Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Tvoje hodnotenie:
Odoslať
Print Design (Bilingual edition) zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im tak pomôžete pri ich rozhodovaní.