Etnocentricky zamerané marketingové stratégie
kolektiv•Belianum•2017 • slovensky
Katalógové číslo: 336641
Kniha: Etnocentricky zamerané marketingové stratégie
Monografia s názvom Etnocentricky zamerané marketingové stratégie predstavuje jedinečnú knihu, ktorá sa venuje etnocentrickému správaniu spotrebiteľov na Slovensku. V úvode prezentuje vybrané modely spotrebiteľského spávania. To tvorí východisko pre časť zaoberajúcu sa entnocentrickým správaním spotrebiteľa a vplyvom krajiny pôvodu produktu na jeho výber. Jadro výskumu prezentuje výsledky získané pomocou metódy CETSCALE, aplikovanej na slovenské podmienky. Na základe toho autori prezentujú návrhy a odporúčania zamerané na tvorbu marketingových stratégií podnikov s akcentom na etnocentrické správanie spotrebiteľov, výsledkom ktorého bude vyššia preferencia domácich produktov.
Podrobnejšie informácie
- Katalógové číslo
- 336641
- Názov
- Etnocentricky zamerané marketingové stratégie
- EAN/ISBN
- 9788055712031
- Forma
- Brožovaná
- Autor
- kolektiv
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 2017
- Rozsah
- 246
- Stav
- Zaisťujeme
- Sadzba DPH
- 10%
- Zľava
- 10%
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Etnocentricky zamerané marketingové stratégie, si z kategórie Učebnice, skriptá na Literama.sk tiež často kupovali...








Hodnotenia zákazníkov
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!