Prieskumy pre marketingový manažment

Kornélia Richterová

SVK Slovensky SOFA2009

Kniha: Prieskumy pre marketingový manažment - Kornélia Richterová
Katalógové číslo: 83001 viac »

Nedostupné
NEDOSTUPNÉ

Kniha: Prieskumy pre marketingový manažment

Cieľom tejto monografie je podať základný obraz a priblížiť vplyv relevantných metód od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov až po ich spracovanie a analýzu vyúsťujúcu do záverečnej správy. Monografia je určená marketingovému manažmentu a študentom.
Podrobnejšie info...

Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.

Katalógové číslo
83001
Názov
Prieskumy pre marketingový manažment
EAN/ISBN
9788089033669
Forma
Neviazaná, bez prebalu, lesklá
Autor
Kornélia Richterová
Druh tovaru
Kniha
Rok vydania
2009
Rozsah
378
Rozmer
166×240×22
Hmotnosť
0,63
Stav
Nedostupné
Zľava
0%

Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať

Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?

Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Tvoje hodnotenie:
Odoslať
Prieskumy pre marketingový manažment zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im tak pomôžete pri ich rozhodovaní.