Prieskumy pre marketingový manažment
NEDOSTUPNÉ
Nedá sa zohnať!
Kniha: Prieskumy pre marketingový manažment
Cieľom tejto monografie je podať základný obraz a priblížiť vplyv relevantných metód od vzniku potreby informácií na rozhodovanie marketingového manažmentu cez zdroje a metódy zhromažďovania údajov až po ich spracovanie a analýzu vyúsťujúcu do záverečnej správy. Monografia je určená marketingovému manažmentu a študentom.
Vlastnosti produktu...
Tu je zoznam informácií, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 83001
- Druh tovaru
- Kniha
- ISBN/EAN
- 9788089033669
- Rok vydania
- 2009
- Jazyk
Slovensky
- Názov
- Prieskumy pre marketingový manažment
- Autorstvo
- Kornélia Richterová
- Forma
- Neviazaná, bez prebalu, lesklá
- Rozsah
- 378
- Rozmer
- 166×240×22
- Hmotnosť
- 0,63 kg
- Zľava
- 0,00 %
- Stav
- Nedá sa zohnať!
- Reg. číslo FPU
- (info len pre knižnice)
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Prieskumy pre marketingový manažment, si z kategórie Náučná a odborná literatúra na Literama.sk tiež často kupovali...








Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Tento produkt zatiaľ nikto nehodnotil.
Najprv
sa prihlás,
za kvalitnú recenziu a hodnotenie ťa odmeníme!