Firmy, ktoré pretrvajú Built to last

Úspešné návyky vizionárskych spoločností

Jim Collins Jerry I. Porras

SVK Slovensky Eastone2007/11

Kniha: Firmy, ktoré pretrvajú Built to last - Úspešné návyky vizionárskych spoločností - Jim Collins, Jerry I. Porras
Katalógové číslo: 61561 viac »
13,83

Vypredané
NEDOSTUPNÉ

Kniha: Firmy, ktoré pretrvajú Built to last

Úspešné návyky vizionárskych spoločností

Jim Collins (autor celosvetového bestseleru Good to Great – Z dobrého skvelé)* a Jerry I. Porras sa zamerali na osemnásť skutočne výnimočných a dlhotrvajúcich spoločností a preskúmali každú z nich v priamom porovnaní s jednou z jej top konkurentov, pričom sa opierali o šesťročný výskumný projekt uskutočnený na Stanford University Graduate School of Business. Spoločnosti preskúmali od ich úplných začiatkov až do súčasnosti – ako nováčikov, stredne veľké spoločnosti a ako veľké korporácie. Autori sa po celú dobu pýtali: „Čo odlišuje skutočne výnimočné spoločnosti od porovnávacích spoločností a aké boli spoločné postupy, ktoré tieto trvalo skvelé spoločnosti uplatňovali počas svojej histórie?“
Built to Last je plná stoviek konkrétnych príkladov, usporiadaná do súvislého systému praktických konceptov, ktoré môžu byť aplikované manažérmi a podnikateľmi na všetkých úrovniach, a poskytuje vzorový plán, ako vybudovať organizácie, ktoré budú prosperovať tak v 21. storočí, ako aj v ďalekej budúcnosti.
Podrobnejšie info...

Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.

Katalógové číslo
61561
Názov
Firmy, ktoré pretrvajú Built to last
Podnázov
Úspešné návyky vizionárskych spoločností
EAN/ISBN
9788089217588
Autor
Jim Collins, Jerry I. Porras
Druh tovaru
Kniha
Rok vydania
2007/11
Rozsah
380
Rozmer
155×225×35
Hmotnosť
0,60
Stav
Vypredané
Sadzba DPH
10%
Zľava
24%

Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať

Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?

Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
5.0 z 5.0
5
100.0%
(1)
4
0%
(0)
3
0%
(0)
2
0%
(0)
1
0%
(0)
Tvoje hodnotenie:
Odoslať

Martin 5 z 5
04.12.2014 13:58:34

Nezalezi na tom ci ste CEO,manazer alebo podnikatel. Myslienky z tejto knihy mozete uplatnit v praxi.