Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu
Máme vo veľkosklade
Kniha: Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu
Vysokoškolská učebnica „Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu“ sa venuje problematike marketingovej analýzy v kontexte požiadaviek normalizovaných manažérskych systémov. Vymedzuje marketingovú orientáciu podniku, postavenie marketingovej analýzy v podniku a uvádza požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketingovú analýzu podľa najpoužívanejších noriem manažérstva kvality. Učebnica opisuje základne nástroje, ktoré sú využiteľné pri analýze jednotlivých faktorov ovplyvňujúcich podnik z vonkajšieho aj vnútorného prostredia, uvádza konkrétne príklady aplikácie niektorých nástrojov a tiež kontrolné otázky a úlohy na riešenie. Pozornosť venuje tiež marketingovému informačnému systému a problematike marketingového výskumu.
Vlastnosti produktu...
Tu je zoznam informácií, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 451611
- Druh tovaru
- Kniha
- ISBN/EAN
- 9788055718705
- Rok vydania
- 2021
- Jazyk
Slovensky
- Názov
- Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú…
- Autorstvo
- Lucia Bartková
- Dostupnost
- Na dopyt, preveríme dostupnosť
- Forma
- Brožovaná
- Rozsah
- 160
- Rozmer
- 176×250
- Hmotnosť
- 0,31 kg
- Sadzba DPH
- 5,00 %
- Cena MOC
- 21,30 €
- Zľava
- 10,00 %
- Stav
- Máme vo veľkosklade
- Reg. číslo FPU
- (info len pre knižnice)
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Požiadavky normalizovaných manažérskych systémov na marketigovú analýzu, si z kategórie Manažment na Literama.sk tiež často kupovali...








Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Tento produkt zatiaľ nikto nehodnotil.