Slovník základních pojmů z marketingu a managementu
Česky FORTUNA•1998/08
Katalógové číslo:
38650 viac »
5,44€
Vypredané
NEDOSTUPNÉ
Kniha: Slovník základních pojmů z marketingu a managementu
Podrobnejší popis nie je momentálne dostupný.
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 38650
- Názov
- Slovník základních pojmů z marketingu a management
- EAN/ISBN
- 9788071685043
- Forma
- Neviazaná, bez prebalu, lesklá
- Autor
- Jitka Vysekalová
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 1998/08
- Rozsah
- 48
- Rozmer
- 145×204×3
- Hmotnosť
- 0,07
- Stav
- Vypredané
- Sadzba DPH
- 10%
- Zľava
- 0%
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Slovník základních pojmů z marketingu a managementu, si z kategórie Učebnice, skriptá na Literama.sk tiež často kupovali...
Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Najprv
sa prihlás,
za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Slovník základních pojmů z marketingu a managementu zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im
tak pomôžete pri ich rozhodovaní.