Strategický marketing
Dagmar Lesáková a kol.
Slovensky •
Sprint dva•2014•
Katalógové číslo:
235271
Máme vo veľkosklade
Kniha: Strategický marketing
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, - analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, - objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.
Vlastnosti produktu...
Tu je zoznam informácií, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 235271
- Druh tovaru
- Kniha
- ISBN/EAN
- 9788089710072
- Rok vydania
- 2014
- Jazyk
Slovensky
- Názov
- Strategický marketing
- Autorstvo
- Dagmar Lesáková a kol.
- Dostupnost
- Na dopyt, preveríme dostupnosť
- Forma
- Brožovaná
- Rozsah
- 350
- Sadzba DPH
- 5,00 %
- Cena MOC
- 19,90 €
- Zľava
- 10,00 %
- Stav
- Máme vo veľkosklade
- Reg. číslo FPU
- (info len pre knižnice)
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Strategický marketing, si z kategórie Sebazdokonaľovanie na Literama.sk tiež často kupovali...








Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Tento produkt zatiaľ nikto nehodnotil.