Strategický marketing
Dagmar Lesáková a kol.
Slovensky Sprint dva•2014
Kniha: Strategický marketing
Cieľom predkladanej publikácie je: - vysvetliť význam marketingového plánu a marketingovej stratégie pre efektívny podnikový manažment, - vymedziť úlohu zákazníckych a konkurenčných stratégií v procese budovania trhovej pozície podniku, - analyzovať procesy implementácie a kontroly marketingových plánov v podnikoch, - objasniť využitie nástrojov strategického marketingu v procese marketingového plánovania.
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 235271
- Názov
- Strategický marketing
- EAN/ISBN
- 9788089710072
- Forma
- Brožovaná
- Autor
- Dagmar Lesáková a kol.
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 2014
- Rozsah
- 350
- Stav
- U dodávateľa
- Dostupnosť
- Na dopyt, preveríme dostupnosť
- Sadzba DPH
- 10%
- Zľava
- 5%
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Strategický marketing, si z kategórie Sebazdokonaľovanie na Literama.sk tiež často kupovali...
Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?