Slovník teórie médií A-Ž
Slovensky Slovenské literárne centrum•2012/03
Katalógové číslo:
174560 viac »
Ušetríte až
5,17 €
z bežnej ceny 19,80€
A navyše získate
14 vernostných bodov
Kniha: Slovník teórie médií A-Ž
Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 174560
- Názov
- Slovník teórie médií A-Ž
- EAN/ISBN
- 9788081190421
- Forma
- Tvrdá, bez prebalu, lesklá
- Autor
- Peter Valček
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 2012/03
- Rozsah
- 352
- Rozmer
- 180×245×25 mm
- Hmotnosť
- 0,73
- Stav
- U dodávateľa
- Dostupnosť
- Vyexpedujeme do 7 dní
- Sadzba DPH
- 10%
- Zľava
- 26%
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Slovník teórie médií A-Ž, si z kategórie Literárna veda na Literama.sk tiež často kupovali...
Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Najprv
sa prihlás,
za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Slovník teórie médií A-Ž zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im
tak pomôžete pri ich rozhodovaní.