Slovník teórie médií A-Ž

Kniha: Slovník teórie médií A-Ž - Peter Valček
Katalógové číslo: 174560 viac »
Ušetríte až 5,17 € z bežnej ceny 19,80
A navyše získate 14 vernostných bodov
14,63
Vyexpedujeme do 7 dní
U dodávateľa

Kniha: Slovník teórie médií A-Ž

Slovník teórie médií doc. Petra Valčeka nadväzuje na Slovník literárnej teórie (LIC 2006) rozširujúc aspekt literatúry ako média na mediálne a najmä multimediálne univerzum civilizácie. Autor vo formuláciách jednotlivých slovníkových hesiel charakterizuje a vysvetľuje základné pojmy teórie médií, pričom sa usiluje zachytiť aktuálny stav teoretického i empirického výskumu médií a mediality v jeho vývine od 20. rokov minulého storočia až po súčasnosť. Dôraz kladie na problematiku vývinu vedeckých predstáv o médiách a na dôsledky zmien vedeckej doxy (paradigmy) v tejto oblasti a ich vplyve na metodológiu výskumu.
Podrobnejšie info...

Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.

Katalógové číslo
174560
Názov
Slovník teórie médií A-Ž
EAN/ISBN
9788081190421
Forma
Tvrdá, bez prebalu, lesklá
Autor
Peter Valček
Druh tovaru
Kniha
Rok vydania
2012/03
Rozsah
352
Rozmer
180×245×25 mm
Hmotnosť
0,73
Stav
U dodávateľa
Dostupnosť
Vyexpedujeme do 7 dní
Sadzba DPH
10%
Zľava
26%

Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať

Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?

Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Tvoje hodnotenie:
Odoslať
Slovník teórie médií A-Ž zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im tak pomôžete pri ich rozhodovaní.