Komunikácia
Vypredané
Kniha: Komunikácia
Cesta k úspechu
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 91296
- Názov
- Komunikácia
- Podnázov
- Cesta k úspechu
- EAN/ISBN
- 9788007018174
- Autor
- Dale Carnegie
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 2010
- Rozsah
- 136
- Rozmer
- 135×205×0
- Hmotnosť
- 0,25
- Stav
- Vypredané
- Sadzba DPH
- 10%
- Zľava
- 21%
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Komunikácia, si z kategórie Psychológia na Literama.sk tiež často kupovali...
Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Gabriela Kunkelová
2 z 5
30.12.2014 22:45:42
Kniha ma hneď na začiatku odradila svojím obalom, no kúpila som si ju kvôli zvučnému menu autora. Je to moje prvé dielo od neho, ale mohla som si radšej vybrať iné. Bola som sklamaná, keď som začala čítať. Učebnicová forma, prehnaná štruktúrovanosť, na každej stránke minimálne jeden nadpis, text často písaný formou odrážok a číslovaných zoznamov. Štýl prejavu - celkom ako učebnica v škole, inak to ani neviem pomenovať. Postupne ma niektoré kapitolky zaujali, nakoľko obsah je bohatý, ale bohužiaľ, pre mňa nudný. Treba však brať zreteľ na obdobie, kedy tieto myšlienky vznikali. Síce nestrácajú na aktuálnosti, ale vydavateľ sa asi snažil zachovať pôvodnú atmosféru diela, preto mi to nesadlo. Pozitívne hodnotím prehľadnosť knihy a odporúčam ju najmä študentom, ktorí píšu referát do školy na tému komunikácia. Samozrejme, každý si tu nájde niečo pre seba, pretože všetci neustále komunikujeme, či už slovami alebo bez nich, no podanie informácií v tejto knihe mohlo byť záživnejšie. Čo sa mi naozaj páčilo, sú posledné tri strany – princípy Dala Carnegieho, tie ma oslovili. Pre tých, ktorí zvažujú kúpu tejto knihy, ešte uvediem, že prvá a druhá časť poníma komunikáciu ako celok. Ďalšie časti sú zamerané na počúvanie, na sebaistý a presvedčivý prejav. Ďalej sú to rady ohľadom prezentácií, používania správnych argumentov, komunikácie počas obchodných stretnutí a nakoniec je vysvetlená správnosť a efektívnosť písomného prejavu.