Marketingový manažment
Eva Hanuláková; Marián Čvirik
Slovensky •
Vydavateľstvo EKONÓM•2022/02•
Katalógové číslo:
431497
NEDOSTUPNÉ
10,60€
Nedá sa zohnať!
Kniha: Marketingový manažment
Cieľom vysokoškolskej učebnice je poukázať na podstatu marketingového manažmentu a jeho postavenie vo firemných procesoch a štruktúre. Učebnica je určená pre študentov univerzít a vysokých škôl s ekonomickým, manažérskym a marketingovým zameraním, ako aj pre reprezentantov praxe so záujmom o problematiku konkurenčnej výhody, stratégie a procesov, koncentrovaných do oblasti marketingu.
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam informácií, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 431497
- Druh tovaru
- Kniha
- ISBN/EAN
- 9788022548861
- Rok vydania
- 2022/02
- Jazyk
Slovensky
- Názov
- Marketingový manažment
- Autorstvo
- Eva Hanuláková; Marián Čvirik
- Rozsah
- 130
- Sadzba DPH
- 5,00 %
- Cena MOC
- 10,60 €
- Zľava
- 0,00 %
- Stav
- Nedá sa zohnať!
- Reg. číslo FPU
- (info len pre knižnice)
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Marketingový manažment, si z kategórie Reklama a marketing na Literama.sk tiež často kupovali...








Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Tento produkt zatiaľ nikto nehodnotil.
Najprv
sa prihlás,
za kvalitnú recenziu a hodnotenie ťa odmeníme!