Marketingový manažment

Eva Hanuláková; Marián Čvirik

SVK Slovensky Vydavateľstvo EKONÓM2022/02 Katalógové číslo: 431497

NEDOSTUPNÉ
10,60

Nedá sa zohnať!
Kniha: Marketingový manažment - Eva Hanuláková; Marián Čvirik

Kniha: Marketingový manažment

Cieľom vysokoškolskej učebnice je poukázať na podstatu marketingového manažmentu a jeho postavenie vo firemných procesoch a štruktúre. Učebnica je určená pre študentov univerzít a vysokých škôl s ekonomickým, manažérskym a marketingovým zameraním, ako aj pre reprezentantov praxe so záujmom o problematiku konkurenčnej výhody, stratégie a procesov, koncentrovaných do oblasti marketingu.
Podrobnejšie info...

Tu je zoznam informácií, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.

Katalógové číslo
431497
Druh tovaru
Kniha
ISBN/EAN
9788022548861
Rok vydania
2022/02
Jazyk
SVK Slovensky
Názov
Marketingový manažment
Autorstvo
Eva Hanuláková; Marián Čvirik
Rozsah
130
Sadzba DPH
5,00 %
Cena MOC
10,60 €
Zľava
0,00 %
Stav
Nedá sa zohnať!
Reg. číslo FPU
(info len pre knižnice)

Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať

Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?

Tento produkt zatiaľ nikto nehodnotil.

Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie ťa odmeníme!