Marketingový manažment

Eva Hanuláková; Marián Čvirik

SVK Slovensky Vydavateľstvo EKONÓM2022/02

Kniha: Marketingový manažment - Eva Hanuláková; Marián Čvirik
Katalógové číslo: 431497 viac »
8,88

Vypredané
NEDOSTUPNÉ

Kniha: Marketingový manažment

Cieľom vysokoškolskej učebnice je poukázať na podstatu marketingového manažmentu a jeho postavenie vo firemných procesoch a štruktúre. Učebnica je určená pre študentov univerzít a vysokých škôl s ekonomickým, manažérskym a marketingovým zameraním, ako aj pre reprezentantov praxe so záujmom o problematiku konkurenčnej výhody, stratégie a procesov, koncentrovaných do oblasti marketingu.
Podrobnejšie info...

Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.

Katalógové číslo
431497
Názov
Marketingový manažment
EAN/ISBN
9788022548861
Autor
Eva Hanuláková; Marián Čvirik
Druh tovaru
Kniha
Rok vydania
2022/02
Rozsah
130
Stav
Vypredané
Sadzba DPH
10%
Zľava
16%

Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať

Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?

Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Tvoje hodnotenie:
Odoslať
Marketingový manažment zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im tak pomôžete pri ich rozhodovaní.