Reklama

Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Pavel Horňák

SVK Slovensky VERBUM Publishing2018/01

Kniha: Reklama - Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie - Pavel Horňák
Katalógové číslo: 322101 viac »
Ušetríte až 4,41 € z bežnej ceny 21,95
A navyše získate 17 vernostných bodov
17,54
Na dopyt, preveríme dostupnosť
U dodávateľa

Kniha: Reklama

Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás.

Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží.

Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.

Podrobnejšie info...

Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.

Katalógové číslo
322101
Názov
Reklama
Podnázov
Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingo
EAN/ISBN
9788087500941
Forma
Tvrdá, bez prebalu, lesklá
Autor
Pavel Horňák
Druh tovaru
Kniha
Rok vydania
2018/01
Rozsah
398
Rozmer
170×235 mm
Hmotnosť
0,78
Stav
U dodávateľa
Dostupnosť
Na dopyt, preveríme dostupnosť
Sadzba DPH
10%
Zľava
20%

Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať

Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?

Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Tvoje hodnotenie:
Odoslať
Reklama zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im tak pomôžete pri ich rozhodovaní.