Reklama
Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Pavel Horňák
Slovensky •
VERBUM Publishing•2018/01•
Katalógové číslo:
322101
Máme vo veľkosklade
Kniha: Reklama
Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás.
Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží.
Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.
Vlastnosti produktu...
Tu je zoznam informácií, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 322101
- Druh tovaru
- Kniha
- ISBN/EAN
- 9788087500941
- Rok vydania
- 2018/01
- Jazyk
Slovensky
- Názov
- Reklama
- Podnázov
- Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikáci…
- Autorstvo
- Pavel Horňák
- Dostupnost
- Na dopyt, preveríme dostupnosť
- Forma
- Tvrdá, bez prebalu, lesklá
- Rozsah
- 398
- Rozmer
- 170×235 mm
- Hmotnosť
- 0,78 kg
- Sadzba DPH
- 5,00 %
- Cena MOC
- 18,75 €
- Zľava
- 11,00 %
- Stav
- Máme vo veľkosklade
- Reg. číslo FPU
- (info len pre knižnice)
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Reklama, si z kategórie Reklama a marketing na Literama.sk tiež často kupovali...








Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Tento produkt zatiaľ nikto nehodnotil.

Vyhľadávanie



