Reklama
Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Pavel Horňák
Slovensky VERBUM Publishing•2018/01
Kniha: Reklama
Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Druhé, přepracované a rozšířené vydání jedné z nejoblíbenějších učebnic reklamy u nás.
Nabízí nekonformní pohled na vývoj reklamy doma i ve světě. Názorně ukazuje, co v reklamě funguje a co nikoliv. Dopodrobna se zabývá také etickou stránkou reklamy a vším, čím nás reklama fascinuje i uráží.
Autor má bohaté zkušenosti s praktickou tvorbou reklamy, jíž se zabývá již bezmála čtyřicet let, i s její výukou na univerzitách na Slovensku i v Česku.
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 322101
- Názov
- Reklama
- Podnázov
- Teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingo
- EAN/ISBN
- 9788087500941
- Forma
- Tvrdá, bez prebalu, lesklá
- Autor
- Pavel Horňák
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 2018/01
- Rozsah
- 398
- Rozmer
- 170×235 mm
- Hmotnosť
- 0,78
- Stav
- U dodávateľa
- Dostupnosť
- Na dopyt, preveríme dostupnosť
- Sadzba DPH
- 10%
- Zľava
- 20%
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Reklama, si z kategórie Reklama a marketing na Literama.sk tiež často kupovali...
Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?