International Marketing

Theory, Practices and New Trends

Petr Král

GBR Anglicky Nakladatelství Oeconomica2018/04

Kniha: International Marketing - Theory, Practices and New Trends - Petr Král
Katalógové číslo: 321604 viac »
27,05

Vypredané
NEDOSTUPNÉ

Kniha: International Marketing

Theory, Practices and New Trends

The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini- cases and examples that reflect the Central European reality. Compared to the first edition the content of the book is updated covering the recent trends in international marketing and the changes of the business environment in the post- crisis times and providing up- to- date examples and mini- cases. The first section of the book covers analysis of the international environment, risks connected to the international expansion, modes of entry to foreign markets, international marketing research and international marketing strategies. The second section deals with international segmentation, positioning, targeting and branding and the third section discussed the tools of international marketing mix (product, pricing, distribution and communication). A new chapter covering ESR in international environment will be added to this section.
Podrobnejšie info...

Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.

Katalógové číslo
321604
Názov
International Marketing
Podnázov
Theory, Practices and New Trends
EAN/ISBN
9788024521527
Forma
Brožovaná
Autor
Petr Král
Druh tovaru
Kniha
Rok vydania
2018/04
Rozsah
246
Rozmer
176×250
Hmotnosť
0,57
Stav
Vypredané
Sadzba DPH
10%
Zľava
6%

Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať

Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?

Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Tvoje hodnotenie:
Odoslať
International Marketing zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im tak pomôžete pri ich rozhodovaní.