International Marketing
Kniha: International Marketing
Theory, Practices and New Trends
The book provides integrated overview of all tools of international marketing and their use in the changing global environment. The unique feature of the book are the mini- cases and examples that reflect the Central European reality. Compared to the first edition the content of the book is updated covering the recent trends in international marketing and the changes of the business environment in the post- crisis times and providing up- to- date examples and mini- cases. The first section of the book covers analysis of the international environment, risks connected to the international expansion, modes of entry to foreign markets, international marketing research and international marketing strategies. The second section deals with international segmentation, positioning, targeting and branding and the third section discussed the tools of international marketing mix (product, pricing, distribution and communication). A new chapter covering ESR in international environment will be added to this section.
Úryvok z obsahu knihy ...
Podrobnejšie info
- Katalógové číslo
- 321604
- Názov
- International Marketing
- Podnázov
- Theory, Practices and New Trends
- EAN/ISBN
- 9788024521527
- Forma
- Brožovaná
- Autor
- Petr Král
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 2018/04
- Rozsah
- 246
- Rozmer
- 176×250
- Hmotnosť
- 0,57
- Stav
- Na dopyt
- Sadzba DPH
- 10%
- Zľava
- 8%
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili International Marketing, si z kategórie Manažment na Literama.sk tiež často kupovali...








Hodnotenia zákazníkov
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Najprv
sa prihlás,
za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
International Marketing zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im
tak pomôžete pri ich rozhodovaní.