Slovník marketigu

Klíové pojmy a termíny

Mark N. Clemente

CZE Česky Computer Press2004/11

Kniha: Slovník marketigu - Klíové pojmy a termíny - Mark N. Clemente
Katalógové číslo: 29914 viac »
19,25

Vypredané
NEDOSTUPNÉ

Kniha: Slovník marketigu

Klíové pojmy a termíny

Podrobnejší popis nie je momentálne dostupný.

Podrobnejšie info...

Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.

Katalógové číslo
29914
Názov
Slovník marketigu
Podnázov
Klíové pojmy a termíny
EAN/ISBN
9788025102282
Autor
Mark N. Clemente
Druh tovaru
Kniha
Rok vydania
2004/11
Rozsah
378
Rozmer
150×210×24
Hmotnosť
0,64
Stav
Vypredané
Sadzba DPH
10%
Zľava
0%

Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať

Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?

Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Tvoje hodnotenie:
Odoslať
Slovník marketigu zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im tak pomôžete pri ich rozhodovaní.