Kvalita služieb - trvalá výzva

Miroslav Hrnčiar

SVK Slovensky Edis2014

Kniha: Kvalita služieb - trvalá výzva - Miroslav Hrnčiar
Katalógové číslo: 245379 viac »
Ušetríte až 2,49 € z bežnej ceny 20,58
A navyše získate 18 vernostných bodov
18,09
Na dopyt, preveríme dostupnosť
U dodávateľa

Kniha: Kvalita služieb - trvalá výzva

Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostrednícvom štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy medzier sa postupne odhaľuje poteciál zlyhávania v systéme riadenia služby. Pri najčastejšie sa vyskytujúcich nedostatkoch sú na základe výskumu a skúseností odporúčané opatrenia, ktoré je potrebné vykonať na vytvorenie dobrých predpokladov dosiahnutia spokojnosti zákazníka a tým aj podnikateľského úspechu organizácie poskytovateľa služby. Príklady používané v publikácii sú z rôznych oblastí služieb, ale tak, aby sa preukázali spoločné východiská na zlepšovanie kvality služieb.
Podrobnejšie info...

Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.

Katalógové číslo
245379
Názov
Kvalita služieb - trvalá výzva
EAN/ISBN
9788055408101
Forma
Pevná
Autor
Miroslav Hrnčiar
Druh tovaru
Kniha
Rok vydania
2014
Rozsah
157
Rozmer
177×250
Stav
U dodávateľa
Dostupnosť
Na dopyt, preveríme dostupnosť
Sadzba DPH
10%
Zľava
12%

Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať

Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?

Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Tvoje hodnotenie:
Odoslať
Kvalita služieb - trvalá výzva zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im tak pomôžete pri ich rozhodovaní.