Kvalita služieb - trvalá výzva
Miroslav Hrnčiar
Slovensky Edis•2014
Katalógové číslo:
245379 viac »
Ušetríte až
2,49 €
z bežnej ceny 20,58€
A navyše získate
18 vernostných bodov
Kniha: Kvalita služieb - trvalá výzva
Publikácia sa venuje kvalite služieb. Prostrednícvom štruktúrovaného prístupu prechádza jednotlivými fázami riadenia služby od jej návrhu až po zlepšovanie služieb. Využitím analýzy medzier sa postupne odhaľuje poteciál zlyhávania v systéme riadenia služby. Pri najčastejšie sa vyskytujúcich nedostatkoch sú na základe výskumu a skúseností odporúčané opatrenia, ktoré je potrebné vykonať na vytvorenie dobrých predpokladov dosiahnutia spokojnosti zákazníka a tým aj podnikateľského úspechu organizácie poskytovateľa služby. Príklady používané v publikácii sú z rôznych oblastí služieb, ale tak, aby sa preukázali spoločné východiská na zlepšovanie kvality služieb.
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 245379
- Názov
- Kvalita služieb - trvalá výzva
- EAN/ISBN
- 9788055408101
- Forma
- Pevná
- Autor
- Miroslav Hrnčiar
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 2014
- Rozsah
- 157
- Rozmer
- 177×250
- Stav
- U dodávateľa
- Dostupnosť
- Na dopyt, preveríme dostupnosť
- Sadzba DPH
- 10%
- Zľava
- 12%
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Kvalita služieb - trvalá výzva, si z kategórie Učebnice, skriptá na Literama.sk tiež často kupovali...
Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Najprv
sa prihlás,
za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Kvalita služieb - trvalá výzva zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im
tak pomôžete pri ich rozhodovaní.