Jak na média
Česky Computer Media•2011/10
Kniha: Jak na média
Tato kniha je praktickým úvodem do problematiky oboru Media Relations a současně do problematiky komunikace prostřednictvím médií. Postupně se seznámíte s teoretickými východisky pro práci s médii, dozvíte se, co je Public Relations, jak funguje komunikační proces PR, co je to veřejné mínění, image nebo například pojem Corporate Image.
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 120611
- Názov
- Jak na média
- EAN/ISBN
- 9788074020711
- Forma
- Neviazaná, bez prebalu, lesklá
- Autor
- Jan Pospíšil
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 2011/10
- Rozsah
- 116
- Rozmer
- 170×230×10 mm
- Hmotnosť
- 0,23
- Stav
- U dodávateľa
- Dostupnosť
- Na dopyt, preveríme dostupnosť
- Sadzba DPH
- 10%
- Zľava
- 22%
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Jak na média, si z kategórie Médiá a žurnalistika na Literama.sk tiež často kupovali...
Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?