Filip Kuna patrí medzi najznámejších slovenských odborníkov na obsahový marketing a natívnu reklamu. Je zakladateľom a šéfom Engeria – firmy, ktorej reklamná technológia oslovuje väčšinu slovenských internetových používateľov. Spolupracujú s najväčšími slovenskými médiami ako Aktuality.sk, Markíza, TV JOJ, Zoznam.sk, Topky.sk, Pravda.sk a ďalšími.
Filip nie je len manažér, ale hlavne aktívny tvorca. Za posledné roky vytvoril obrovské množstvo obsahu – tisíce príspevkov, stovky videí a newslettrov. Na sociálnych sieťach má silnú komunitu sledovateľov na Tiktoku, Youtube, Instagrame, Linkedine aj Facebooku. Jeho newsletter má tiež tisíce odberateľov.
Zdieľa marketingové tipy a inšpirácie, ktoré ukazujú značkám aj jednotlivcom, ako tvoriť reklamu, čo nielen zaujme, ale aj skutočne predáva. Založil aj platenú Tvorcovskú komunitu uKunu, kde stovky členov získavajú konkrétne návody a praktické skúsenosti, ako uspieť na sociálnych sieťach a dosiahnuť masívny dosah.
(Zdroj foto: www.filipkuna.sk/kniha)