Marketing pro začátečníky
Česky Computer Press•2008/03
Kniha: Marketing pro začátečníky
Publikace je určena: těm, kteří s marketingem začínají, ať jde o budoucí marketing manažery nebo i zaměstnance malé firmy, kde jeden člověk zabezpečuje více činností, tedy i marketing studentům podnikatelských, obchodních a ekonomických fakult, jimž nabídne veškeré základy marketingu >/ul>
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 64409
- Názov
- Marketing pro začátečníky
- EAN/ISBN
- 9788025119426
- Autor
- Miroslav Foret
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 2008/03
- Edícia
- Praxe manažera
- Rozsah
- 152
- Rozmer
- 170×230×15
- Hmotnosť
- 0,38
- Stav
- Vypredané
- Sadzba DPH
- 10%
- Zľava
- 0%
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Marketing pro začátečníky, si z kategórie Reklama a marketing na Literama.sk tiež často kupovali...
Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Najprv
sa prihlás,
za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Marketing pro začátečníky zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im
tak pomôžete pri ich rozhodovaní.