Zmyslový marketing

Marián Čvirik; Eva Hanuláková

SVK Slovensky Vydavateľstvo EKONÓM2022/04

Kniha: Zmyslový marketing - Marián Čvirik; Eva Hanuláková
Katalógové číslo: 437508 viac »
8,63

Vypredané
NEDOSTUPNÉ

Kniha: Zmyslový marketing

Cieľom predloženej vysokoškolskej učebnice je vytvoriť koncepčný základ pre chápanie zmyslového marketingu, jeho špecifikácie a aplikačné možnosti. Učebnica je určená pre študentov univerzít a vysokých škôl s ekonomickým, manažérskym a marketingovým zameraním, ako aj pre reprezentantov praxe so záujmom o problematiku zmyslového marketingu.

Učebnica sa opiera o najnovšie poznatky v predmetnej problematike, prináša najnovšie teoretické poznatky domácich i zahraničných autorov. Zároveň uvádza množstvo reálnych príkladov z praxe pre lepšie pochopenie problematiky, ako aj preukázania teoretických poznatkov v praxi.

Podrobnejšie info...

Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.

Katalógové číslo
437508
Názov
Zmyslový marketing
EAN/ISBN
9788022548885
Autor
Marián Čvirik; Eva Hanuláková
Druh tovaru
Kniha
Rok vydania
2022/04
Rozsah
126
Stav
Vypredané
Sadzba DPH
10%
Zľava
16%

Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať

Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?

Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Tvoje hodnotenie:
Odoslať
Zmyslový marketing zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im tak pomôžete pri ich rozhodovaní.