Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu
Katalógové číslo:
245994 viac »
14,41€
Na dopyt
NEDOSTUPNÉ
Kniha: Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu
Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom...
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu nadväzujú na predošlý Scottov bestseller Nové pravidlá marketingu a PR. Úspešný a uznávaný odborník na predaj a marketing rozširuje svoju teóriu o možnostiach využívania internetu aj na oblasti obchodu a zákazníckych služieb. Na príkladoch konkrétnych jednotlivcov aj firiem ukazuje, ako im aktívny predaj, zapájanie zákazníka v reálnom čase, zber dát, vhodný online obsah a aktívna komunikácia s potenciálnymi aj existujúcimi zákazníkmi zlepšili nielen predajné výsledky, ale aj celkový imidž.
Podobne ako jeho prvá kniha, aj Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu sú inšpiratívnou „učebnicou“ pre všetkých, ktorí predávajú produkty, poskytujú služby, komunikujú so zákazníkmi, vytvárajú reklamné kampane či ako firemní lídri zodpovedajú za všetky tieto oblasti.
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 245994
- Názov
- Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu
- Podnázov
- Ako zlepšiť obchodné výsledky aktívnym predajom...
- EAN/ISBN
- 9788081092701
- Forma
- Tvrdá, s prebalom, lesklá
- Autor
- David Meerman Scott
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 2015/04
- Rozsah
- 264
- Rozmer
- 155×225 mm
- Stav
- Na dopyt
- Sadzba DPH
- 10%
- Zľava
- 24%
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu, si z kategórie Reklama a marketing na Literama.sk tiež často kupovali...
Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Najprv
sa prihlás,
za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Nové pravidlá predaja a zákazníckeho servisu zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im
tak pomôžete pri ich rozhodovaní.