Marketing podle cílových skupin

Jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme

Jochen Kalka Florian Allgayer

CZE Česky Computer Press2008/03

Kniha: Marketing podle cílových skupin - Jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme - Jochen Kalka, Florian Allgayer
Katalógové číslo: 64375 viac »
17,31

Vypredané
NEDOSTUPNÉ

Kniha: Marketing podle cílových skupin

Jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme

Podrobnejší popis nie je momentálne dostupný.

Podrobnejšie info...

Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.

Katalógové číslo
64375
Názov
Marketing podle cílových skupin
Podnázov
Jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme
EAN/ISBN
9788025116173
Autor
Jochen Kalka, Florian Allgayer
Druh tovaru
Kniha
Rok vydania
2008/03
Rozsah
392
Rozmer
170×230×25
Hmotnosť
0,88
Stav
Vypredané
Sadzba DPH
10%
Zľava
7%
Súbory na stiahnutie...

Máme pre vás pár dokumentov (PDF), ktoré nám poskytol vydavateľ. Najčastejšie to býva obsah knihy alebo ukážková kapitola

Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať

Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?

Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Tvoje hodnotenie:
Odoslať
Marketing podle cílových skupin zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im tak pomôžete pri ich rozhodovaní.