Marketing podle cílových skupin
Kniha: Marketing podle cílových skupin
Jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme
Podrobnejší popis nie je momentálne dostupný.
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 64375
- Názov
- Marketing podle cílových skupin
- Podnázov
- Jak žijeme, co kupujeme, čím se řídíme
- EAN/ISBN
- 9788025116173
- Autor
- Jochen Kalka, Florian Allgayer
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 2008/03
- Rozsah
- 392
- Rozmer
- 170×230×25
- Hmotnosť
- 0,88
- Stav
- Vypredané
- Sadzba DPH
- 10%
- Zľava
- 7%
Súbory na stiahnutie...
Máme pre vás pár dokumentov (PDF), ktoré nám poskytol vydavateľ. Najčastejšie to býva obsah knihy alebo ukážková kapitola
- Obsah (110.1 KB)
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Marketing podle cílových skupin, si z kategórie Reklama a marketing na Literama.sk tiež často kupovali...
Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Najprv
sa prihlás,
za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Marketing podle cílových skupin zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im
tak pomôžete pri ich rozhodovaní.