Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja

Otília Zorkóciová

SVK Slovensky Vydavateľstvo EKONÓM2024/01

Kniha: Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja - Otília Zorkóciová
Katalógové číslo: 491381 viac »
22,98

Vypredané
NEDOSTUPNÉ

Kniha: Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja

Predkladaná vysokoškolská učebnica sa zameriava na vysoko aktuálnu a v odbornej, ale aj v laickej verejnosti stále viac diskutovanú problematiku trvalo udržateľného rozvoja a s ním súvisiacich konzekvencií. Jednotlivé tematické okruhy sú dopĺňané konkrétnymi prípadovými štúdiami z praxe firiem, aby mal čitateľ možnosť konfrontácie teoretických poznatkov s reálnymi praktickými príkladmi. Jej súčasťou je aj kapitola vyhodnocujúca výsledky originálneho prieskumu (uskutočneného autormi učebnice), zameraného na uplatňovanie princípov spoločenskej zodpovednosti v medzinárodnom marketingovom manažmente firiem pôsobiacich na Slovensku.
Podrobnejšie info...

Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.

Katalógové číslo
491381
Názov
Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tende
EAN/ISBN
9788022551199
Autor
Otília Zorkóciová
Druh tovaru
Kniha
Rok vydania
2024/01
Rozsah
364
Stav
Vypredané
Sadzba DPH
10%
Zľava
8%

Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať

Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?

Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Tvoje hodnotenie:
Odoslať
Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im tak pomôžete pri ich rozhodovaní.