Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja
Otília Zorkóciová
Slovensky Vydavateľstvo EKONÓM•2024/01
Katalógové číslo:
491381 viac »
22,98€
Vypredané
NEDOSTUPNÉ
Kniha: Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja
Predkladaná vysokoškolská učebnica sa zameriava na vysoko aktuálnu a v odbornej, ale aj v laickej verejnosti stále viac diskutovanú problematiku trvalo udržateľného rozvoja a s ním súvisiacich konzekvencií. Jednotlivé tematické okruhy sú dopĺňané konkrétnymi prípadovými štúdiami z praxe firiem, aby mal čitateľ možnosť konfrontácie teoretických poznatkov s reálnymi praktickými príkladmi. Jej súčasťou je aj kapitola vyhodnocujúca výsledky originálneho prieskumu (uskutočneného autormi učebnice), zameraného na uplatňovanie princípov spoločenskej zodpovednosti v medzinárodnom marketingovom manažmente firiem pôsobiacich na Slovensku.
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 491381
- Názov
- Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tende
- EAN/ISBN
- 9788022551199
- Autor
- Otília Zorkóciová
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 2024/01
- Rozsah
- 364
- Stav
- Vypredané
- Sadzba DPH
- 10%
- Zľava
- 8%
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja, si z kategórie Reklama a marketing na Literama.sk tiež často kupovali...
Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Najprv
sa prihlás,
za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im
tak pomôžete pri ich rozhodovaní.