Stres v práci učiteľa a syndróm vyhorenia

Andrea Baranovská; Erich Petlák

Wolters Kluwer2022/11 SVK Slovensky

Kniha: Stres v práci učiteľa a syndróm vyhorenia - Andrea Baranovská; Erich Petlák
Katalógové číslo: 456508
Ušetríte až 0,46 € z bežnej ceny 12,50
A navyše získate 12 vernostných bodov
12,04
Vyexpedujeme do 7 dní
Skladom u dodávateľa

Kniha: Stres v práci učiteľa a syndróm vyhorenia

Učitelia sú jednou z najohrozenejších skupín kvôli každodennému vystavovaniu sa psychickej a emocionálnej záťaži. Miera zodpovednosti za deti, za výsledky vzdelávania, neustála nutnosť komunikovať, riešiť konflikty a vystavenie hodnoteniu vedie k zvýšenej miere prežívaného stresu, ktorý môže viesť až k syndrómu vyhorenia. Od učiteľov sa vyžaduje vysoká miera osobného nasadenia, pozitívny prístup, rešpektovanie pravidiel a hraníc, vysoká miera empatie a emocionálnej inteligencie, ústretové správanie a ochota riešiť výchovné a výučbové situácie.

Kniha je reedíciou predchádzajúcej publikácie a prináša nové informácie, ktoré dopĺňajú pôvodnú knihu o nové poznatky, ktoré je možné uplatniť v praxi. Kniha je určená všetkým, ktorí sa zaujímajú o stres, syndróm vyhorenia, jeho prepojenie s osobnostnými charakteristikami a procesom výchovy a vzdelávania.

Úryvok z obsahu knihy ...
Podrobnejšie info
Katalógové číslo
456508
Názov
Stres v práci učiteľa a syndróm vyhorenia
EAN/ISBN
9788057105169
Forma
Neviazaná, bez prebalu, lesklá
Autor
Andrea Baranovská; Erich Petlák
Druh tovaru
Kniha
Rok vydania
2022/11
Rozsah
128
Rozmer
150×212×10 mm
Hmotnosť
0,17
Stav
Skladom u dodávateľa
Dostupnosť
Vyexpedujeme do 7 dní
Sadzba DPH
10%
Zľava
4%

Hodnotenia zákazníkov

Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?

Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Tvoje hodnotenie:
Odoslať
Stres v práci učiteľa a syndróm vyhorenia zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im tak pomôžete pri ich rozhodovaní.