Snadné čtení s porozuměním

Miluše Jirušková

CZE Česky EDIKA2022/11

Kniha: Snadné čtení s porozuměním - 1. vydanie - Miluše Jirušková
Katalógové číslo: 451779 viac »
Ušetríte až 0,72 € z bežnej ceny 9,99
A navyše získate 9 vernostných bodov
9,27
Doručenie môže trvať aj viac ako 18 dní
U dodávateľa

Kniha: Snadné čtení s porozuměním

Tato publikace čtenářům pomůže s rozvojem čtenářských dovedností a se schopností vnímat čtený text. Neexistuje univerzální metoda vhodná pro všechny, jejíž pomocí se naučí děti číst. Vždy půjde o pomalý nácvik, o trpělivost i toleranci k neúspěchům. Doporučuje se číst krátce, někdy po částech a dokud se nevytratí soustředění a motivace. A přesně takto je koncipován tento titul.

Podrobnejšie info...

Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.

Katalógové číslo
451779
Názov
Snadné čtení s porozuměním
EAN/ISBN
9788026618317
Forma
Brožovaná
Poznámka
1. vydanie
Autor
Miluše Jirušková
Druh tovaru
Kniha
Rok vydania
2022/11
Rozsah
88
Rozmer
195 x 255 mm
Hmotnosť
0,29
Stav
U dodávateľa
Dostupnosť
Doručenie môže trvať aj viac ako 18 dní
Sadzba DPH
10%
Zľava
7%

Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať

Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?

Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Tvoje hodnotenie:
Odoslať
Snadné čtení s porozuměním zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im tak pomôžete pri ich rozhodovaní.