The Copy Book

D&AD

GBR Anglicky SLOVART2018

Kniha: The Copy Book - D&AD
Katalógové číslo: 335434 viac »
20,34

Na dopyt
NEDOSTUPNÉ

Kniha: The Copy Book

In 1995, the D&AD published a book on the art of writing for advertising. The then best-selling book remains an important reference work today-a bible for creative directors. D&AD and TASCHEN have joined forces to bring you an updated and redesigned edition of the publication. Regarded as the most challenging field in advertising, copywriting is usually left to the most talented professionals-often agency leaders or owners themselves. The book features a work selection and essays by 53 leading professionals in the world, including copywriting superstars such as David Abbott, Lionel Hunt, Steve Hayden, Dan Wieden, Neil French, Mike Lescarbeau, Adrian Holmes, and Barbara Nokes.The lessons to be learned on these pages will help you create clearer and more persuasive arguments, whether you are writing an inspiring speech, an engaging web banner or a persuasive letter. This is not simply a "must-have" book for people in advertising and marketing, it is also a "should-have" for anyone who needs to involve or influence people, by webpage, on paper, or in person.
Podrobnejšie info...

Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.

Katalógové číslo
335434
Názov
The Copy Book
EAN/ISBN
9783836568524
Forma
Tvrdá, bez prebalu, lesklá
Autor
D&AD
Druh tovaru
Kniha
Rok vydania
2018
Rozsah
544
Rozmer
14 x 19.5 cm
Stav
Na dopyt
Sadzba DPH
10%
Zľava
7%

Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať

Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?

Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Tvoje hodnotenie:
Odoslať
The Copy Book zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im tak pomôžete pri ich rozhodovaní.