Jak cool značky zůstávají hot
Kniha: Jak cool značky zůstávají hot
Marketing zaměřený na generaci Y
Autoři se zaměřují na marketing pro internetovou generaci, lidi narozené v letech 1982–1993. Radí, co mají, nemají rádi, jak upoutat pozornost této generace. Svá tvrzení dokládají mnoha průzkumy a případovými studiemi, v nichž se objevují světové značky jako Nokia, PlayStation, Coca Cola, Volkswagen, Smirnoff, Red Bull, Levi´s.
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 172490
- Názov
- Jak cool značky zůstávají hot
- Podnázov
- Marketing zaměřený na generaci Y
- EAN/ISBN
- 9788026500025
- Forma
- Neviazaná, bez prebalu, lesklá
- Autor
- Joeri Van den Bergh; Mattias Behrer
- Druh tovaru
- Kniha
- Rozsah
- 248
- Rozmer
- 167×225×19 mm
- Hmotnosť
- 0,44
- Stav
- Nedostupné
- Zľava
- 0%
Súbory na stiahnutie...
Máme pre vás pár dokumentov (PDF), ktoré nám poskytol vydavateľ. Najčastejšie to býva obsah knihy alebo ukážková kapitola
- Obsah (47.3 KB)
- Ukážková kapitola (647.5 KB)
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Jak cool značky zůstávají hot, si z kategórie Manažment na Literama.sk tiež často kupovali...
Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Najprv
sa prihlás,
za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Jak cool značky zůstávají hot zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im
tak pomôžete pri ich rozhodovaní.