Jak zákazník vnímá reklamu

Kniha: Jak zákazník vnímá reklamu - Erik du Plessis, Millward Brown
Katalógové číslo: 47389 viac »
Ušetríte až 1,14 € z bežnej ceny 15,99
A navyše získate 14 vernostných bodov
14,85
Vyexpedujeme do 7 dní
U dodávateľa

Kniha: Jak zákazník vnímá reklamu

Podrobnejší popis nie je momentálne dostupný.

Podrobnejšie info...

Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.

Katalógové číslo
47389
Názov
Jak zákazník vnímá reklamu
EAN/ISBN
9788025114568
Autor
Erik du Plessis, Millward Brown
Druh tovaru
Kniha
Rok vydania
2007
Rozsah
216
Rozmer
170×210×20
Hmotnosť
0,41
Stav
U dodávateľa
Dostupnosť
Vyexpedujeme do 7 dní
Sadzba DPH
10%
Zľava
7%
Súbory na stiahnutie...

Máme pre vás pár dokumentov (PDF), ktoré nám poskytol vydavateľ. Najčastejšie to býva obsah knihy alebo ukážková kapitola

Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať

Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?

Najprv sa prihlás, za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Tvoje hodnotenie:
Odoslať
Jak zákazník vnímá reklamu zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im tak pomôžete pri ich rozhodovaní.