Jak zákazník vnímá reklamu
Erik du Plessis Millward Brown
Česky Computer Press•2007
Katalógové číslo:
47389 viac »
Ušetríte až
1,14 €
z bežnej ceny 15,99€
A navyše získate
14 vernostných bodov
Kniha: Jak zákazník vnímá reklamu
Podrobnejší popis nie je momentálne dostupný.
Podrobnejšie info...
Tu je zoznam vlastností a atrbútov, ktoré sa nám podarilo zistiť. Ak chcete vedieť viac, kľudne nás kontaktujte.
- Katalógové číslo
- 47389
- Názov
- Jak zákazník vnímá reklamu
- EAN/ISBN
- 9788025114568
- Autor
- Erik du Plessis, Millward Brown
- Druh tovaru
- Kniha
- Rok vydania
- 2007
- Rozsah
- 216
- Rozmer
- 170×210×20
- Hmotnosť
- 0,41
- Stav
- U dodávateľa
- Dostupnosť
- Vyexpedujeme do 7 dní
- Sadzba DPH
- 10%
- Zľava
- 7%
Súbory na stiahnutie...
Máme pre vás pár dokumentov (PDF), ktoré nám poskytol vydavateľ. Najčastejšie to býva obsah knihy alebo ukážková kapitola
- Obsah (63.8 KB)
Odporúčame mohlo by Vás zaujímať
Zákazníci, ktorí si kúpili Jak zákazník vnímá reklamu, si z kategórie Reklama a marketing na Literama.sk tiež často kupovali...
Hodnotenia zákazníkov mohlo by Vás zaujímať
Podeľ sa s nami o svoj názor a my ťa odmeníme vernostnými bodmi. Pomôžeš iným zákazníkom s kúpou tohto titulu. Chceš viac informácií o našom vernostnom programe?
Najprv
sa prihlás,
za kvalitnú recenziu a hodnotenie Ťa odmeníme!
Jak zákazník vnímá reklamu zatiaľ nikto nehodnotil. Podeľte sa s ostatnými o svoj názor! Možno im
tak pomôžete pri ich rozhodovaní.